„Modele Biznesowe – omówienie techniczne”

W życiu każdej firmy jest wiele ważnych chwil. Jedną z istotniejszych jest ta, w której zarządzający tą firmą
znajdują świadomy sposób na przewidywanie jak się będzie kształtował ich biznes zarówno ze względu na
wewnętrzną strukturę, jak też warunki otoczenia zewnętrznego. Ten moment to chwila kiedy świadomie buduje
się model biznesowy. I to nie tylko to jaką wartość oferujemy naszym klientom pod względem marketingowym,
ale jakie parametry finansowe operacyjne za tym stoją.
W świecie gdzie wymyślone jest już wszystko dalej są możliwe nowe podejścia do obsługi klienta, budowania
zespołów, optymalizacji kanałów dystrybucji czy generowania strumieni przychodów. Każdy zna Business
Model Canvas. Ja znam mechanizm stojący za tą kanwą i potrafię przełożyć to na liczby.
W czasie mojej krótkiej prelekcji będę chciał zainspirować Ciebie do nieco bardziej technicznego spojrzenia na
temat modelu biznesowego, prezentując przykłady budowania dwóch firm o skrajnie różnym podejściu do
projektowania modelu produktu z perspektywy finansowej i konsekwencji obietnic jakie się składa w samym
BMC.
To będzie 20 min z wizją, misją i liczbami. A zaraz potem możemy ze sobą podyskutować..